enhetsdag


kommer vara ute i örnvik hela dagen. enhetsdag, lite verksamhetsplanering?, promenader och middag. ska bli skönt att komma bort från jobbet lite. brukar inte känna av julstressen, varken jobb eller hemma, men nu är det fanimig mycket alltså. nåja, taxin väntar kl 9 för att ta oss dit och 19.30 hem så i'll be gone for the day. försov mig har jag gjort också, tänkte hinna träna innan. men tydligen inte. fast det var kanske lika, jag behövde sova, känns som jag inte gjort det på år och dar.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: cat

haha ja visst varre bättre förr... jag & jocke diskuterade om det när vi kollade på intro till:

bumbibjörnarna, räddningspattrullen & joakim von anka & tre knattar :)

2009-12-03 @ 11:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0