hem ljuva hem


äntligen hemma nu efter en heldag med enheten. har lyssnat på en helt grym föreläsare, hon pratade om stress bland annat. en jävligt kul tjej helt i min smak. sen har vi femkampat och lattjat på lite. men maten var kall, det var kallt ute och taxichaffisen som skjutsade hem oss verkar också ha tagit en sisådär fem kalla innan han började köra. men det var skojsit i sig. så nu är jag och mina 120 cm salami hemma i värmen (elle okej, salamin är i kylen, ska hänga den för torkning när jag komma hem på söndag) hmm.. appropå korven måste man visst göra så innan man fryser den så kryddorna får torka. sen försöker jag packa inför morgondagen. försöker hålla det lätt, men man kommer ju alltid på en massa saker man bara  m å s t e  ha med sig.

2x60 cm vitlök- och kryddsalami.

bjussar på en bild på mitt nya lipgloss i discokula och min senaste ring, döskallen. don't you just love them?


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0