lunchshopping


mina korvar har kommit så jag var tvungen att smita ut på lunchen och hämta pengar till chefen (king of cash duvet). vilket resulterade i att jag fastnade i shoppingträsket. gick även på den klassiska åh-jag-står-vid-kassan-o-här-har-dom-lagt-nåt-litet-o-bra-jag-bara-måste-ha-läppglans. men jag är ändå väldigt nöjd med dagen. en bustier att ha under lite transparenta plagg, ett par mysiga sidenbyxor i leopardmönster att mysa i, en gördel (som jag mer tänkt ha som skärp uptanpå kläderna) och en gördel att ha under för andra mysiga stunder än fredagsmys i leopardbrallorna. också läppglanset såklart, en guldfärgad discokula. hur kan man inte impulsshoppa en sån sak?

bruten och trött efter dagen. ska vila lite framför tv:n i mina sidenbyxor i väntan på träningen sen ikväll. håll om mig?


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0