tunga ögonlock


har legat och mixtrat i en evighet nu känns det som. jag tror jag ska flytta min blogg. håller på att klura ut hur wordpress fungerar bara, har redan importerat hela bloggen till en annan webbplats. är bara en aning missnöjd med designfunktionerna. lyckas jag lösa dom flyttar jag för gott. men tills dess bloggar jag vidare här. teknik är ju inte alltid min starka sida. jag är en såndäringa hobbytekniker: ibland kan det gå skitbra och jag verkar inte ha gjort annat, men så fort nånting börjar bråka med mig så.. boom goes the dynamite typ. tålamodet är ju inget vidare. har ju tänkt byta till wordpress tidigare, men kom inte fram till hur det funkade så jag gav upp de försöken. men nu är jag så less och förbannad på blogg.se och att det alltid ska vara segt och tjorva så nu ska jag fan fixa wp alltså. men jag tror jag må sova på saken, är klister baki mina ögonlock just nu. fattar inte varför jag bara inte kan få sova länge på morgonen? istället för att vakna tidigare än fan, vara tokpigg och sen dippa totalt som nu. nåja. man får inte alltid som man vill, det är ju helt uppenbart.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0