helt ologiskt



jag bryr mig inte, men bryr mig ändå. hur går det ihop? strider ju mot all logik. har suttit och surfat ansiktsboken ett tag, och nu är jag bara besviken. som vanligt. bryr mig egentligen inte, men det svider ju ändå på nå vänster. hopplöst. är ju egentligen inte nån idé att älta det heller för den det berör förstår ju ändå ingenting. fortfarande.



har råkat surfa skor också. igen. ännu mera skor. jag vill ha ett par rosa. och ett par gråa i mocka. och ett par i ormskinn. dammit!! jag behöver en förmyndare, eller förvaltare, eller vare heter. nån som får hålla koll på min skokonsumption helt enkelt. dessa skönheter är från nelly, börjar gilla den sidan skarpt nu.


dagens sköna, chefen har den som ringsignal, i love it! agnes - release me

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0