ambush



jaha, jag visste att denna dag skulle komma. jag skulle behöva öppna dörren. och resultatet? plockepin utan dess like. jag tog mod till mig och öppnade dörrarna under diskbänken och blev anfallen av min pant. pantflskor och burkar till förbannelse. min kära mor och syster har förbarmat sig över mig och kommer och hämtar mig så jag får bli av med det hela.  ett fantastskt exempel på mig och min förmåga att skjuta upp saker. är nog en mindre förmögenhet där inne. wish us luck!


efter den prövningen så blir det irene huss med sis. vilket i och för sig är ytterligare en prövning.. är inget fan av svenska serier/filmer. men sis blir glad och nöjd, och det - det är huvudsaken.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0