and suddenly, the sky opened



som sagt. skulle inte sagt nåt om goväder på semestern. himlen öppnade sig precis. oh well, det enda att göra då är att gå och tvätta halsen och slå på en film, quantum of solace. excellent!



här är förresten min söta, lånade klocka. bytte batteri i den idag, så nu är den inte bara snygg, den hjälper mig komma i tid också. är inne i en guldfas just nu. har letat efter en söt liten guldklocka hur länge som helst. hittade en variant på ur och penn, men den hade nån konstig kedjelänk i blankt guld som jag inte gillade. gillar denna bättre eftersom den är liten, i matt guld och ser mer ut som ett litet armband. sitter inte tight på handleden, utan som löst och ledigt. love. modern fick den när hon fyllde 30 av sina föräldrar, så det gör också att den betyder mer. känner mig närmare mormor när jag har den. saknar den lilla gumman.


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0