är det möjligt?



vaselin. jag älskar det, sover alltid med det. har burkar utspridda lite varstans hemma. men skulle det vara möjligt att få en enda liten jävla burk som är lättöppnad? jag blir vansinnig varje gång jag ska få upp fanskapet. man får pilla, vrida, slita och sen preciiiiis när den nästan är på väg upp lyckas man mosa ner locket igen och får börja om. snälla nån. och jag med världens kortaste stubin, minsta tålamod och lung får nästan en hjärtinfarkt varje gång. irriterar mig på småsaker möjligen. men dock. säg någon som aldrig haft problem med dendär gudsförgätna gula burken? ne juste.



och gissa vem som lämnat mobilen hemma i morse med? blir så muppigt konstig av att inte vara ensam på morgon så jag glömmer jävlat allt.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: lovisa

älska vaselin. men jag har haft tur med min senaste burk för där har jag aldrig haft problem med att få upp den :D

2009-07-27 @ 12:45:47
URL: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0