det kom blod ur linda



skulle ju eg bara på aeons idag, men givetvis (shopoholic som man är) så fastnade jag på stan och spenderade onödigt mye pengar. well well, blev en massa söta saker iofs...



gick bra att ta hål, ska jag vara ärlig så gör det nog mer ont att klämma en finne. johan nöp, gnugga och mojsa ett tag, sen var det klart. de enda som låter äckligt är tängerna, när dom krasar låter det som att ben går sönder *hrrrr* så nu är jag så fin så! men det kom lite blod ur linda, det gjorde det. sa det redan innan när johan sa att det är sällan man träffar ett kärl så man blöder osv. jag kontrade då med att förklara att varje gång det finns ett scenario med 0,009% chans att nåt ska inträffa, då kan du ge dig fan på att det händer mig. exempel: hur vanligt är det att man skär upp tummen när man öppnar en ölburk? linda gör det. hur vanligt är det att man skär upp tummen när man öppnar en konserv med vita bönor? linda gör det. hur ofta bryter man nyckelbenet rakt av och det lägger sig omlott 3 cm? linda gör det. hur ofta hittar man en underbar killle och han är upptagen? linda gör det. men det är slut nu, tror mest att det blödde lite för att jag for och flängde på stan och provade kläder osv. borde kanske inte gjort det... fan åh..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0