det var tider det



hade glömt att jag hade några avsnitt kvar av nord och syd, och gissa vem jag hittade där? ingen annan än gamle wayne newton. jag är fan pensionär innerst inne egentligen. för er stolpskott som inte vet vem mr newton är så kan ni kolla detta klippet (ett gammalt country medley). om inte annat måste ju nån ha hört danke schöen, annars har ni ju totalt slaktat er musikhistoria. med en liten crash course i denna historia så kan jag meddela att han var en av las vegas största underhållare på den tiden det begav sig. en ren legend i trakten, i över 50 år har han underhållit alla människor som kommit till vegas för att synda,



en annan skön gammal dänga är denna hm.. julsång?


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv. tack så hemskt mycket! roligt att höra :)

jo självklart får du göra det, alltid lika bra med en länkning som lite reklam så varsegod :)

2009-07-25 @ 16:39:18
URL: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0