tablettmissbruk



jag är ett såntdär pucko som affärer lurar framme vid kassorna. all såndär merförsäljning, alltså sätta saker vid kassorna som man, även fast man inte behöver eller är sugen på, ändå köper. idag blev det en violask. och det är så det sista jag behöver. jag är en tablettasksmissbrukare. jag älskar alla små tablettaskar. fruxo. zoo. viol. pimpim. hmm.. eller det är kanske inte ett missruk eftersom jag inte har såna hemma så ofta. men det är väl ett trevligt missbruk om inte annat?v det morsan är vad jag vill ha när jag fyller år. massa tablettaskar. hur kul hade inte det varit att få?



distance is to love, what wind is to fire.



tillbaka på jobbet nu, har varit själv här och strosat sen i morse. ganska mysigt ändå, hihi

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0