exhausted



speedade iväg till a-m för en eftermiddagsprommis. blev en sväng runt sjön och upp över kronan och lerbäcken. gick på en timme drygt och nu är jag knäckt. men en sak ha jag kommit på, deon jag fick när jag var hem? jag visste jag kände igen doften, för den luktar underbart, och nu har jag kommit på vart den kommer ifrån! från mina ldb facegel och face water som jag skrytit om här tidigare. luktar helt underbart och deon luktar likadant, väldigt sommarfrächt. klart att rekommendera. det värsta jag vet är deodoranter som luktar deodorant. isch!!



blir dom sista avsnitten av the city nu i soffan. måste fan vila mig. är det ett tecken på att man börjar bli gammal om man får ont i ljumskarna och höfterna när man går ut på promenad? typiskt! men alltid trevligt med a friendly face på vägen.. nåja, ska göra fruktsallad nu och sjunka ner i det svarta monstret a.k.a soffan.
jag med min fruktsallad, trött och härjad..


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Ams

Känner mig utomordentligt nöjd efter prommisen. Det gjorde vi bra! :) Hehe. Du såg ett friendly face och jag såg ett generat face ;) Kraaam!

2009-07-07 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0