expert på nördiga serier



jag kollar alltid skumma serier. nu på senaste har jag hittat nå tjafs på tv400. nord och syd heter det, från 80-talet nånting om inbördeskrigen i usa. massor med kändisar är med: patrick swayze, kirstie alley, david carradine, johnny cash, gene kelly, elisabeth taylor, forest whitaker, erica gimpel och sen en massa andra gamla kändisar som jag har dålig koll på. men läckert är det, älskar tjejernas klänningar. och lite historia kanske man råkar lära sig på kuppen.. än så länge är vi bara på typ andra inbördeskriget, när abe lincoln och jefferson davis represernterar var sin del av landet.. hm.. eller nåt i den stilen. låter det som om jag har koll? förmodligen inte. men underhållande dock!



blir nån slags middag på balkongen nu. har lite orolig sen i morse, min nyaste stjärna har börjat krångla.. har tvättat den och fixat, men den har som svällt lite. allt var så fint igår (och har varit hela veckan sen jag gjorde den), men nu har jag lite ont, elle ont och ont, är mer öm.  jag som alltid brukar läka så bra. dumma stjärna! man vill ju inte heller pyssla för mycket så den blir irriterad av den anledningen. jag vart nog lite för kaxig igår när jag gick utan plåster nästan hela dagen. fan att man alltid ska vara så jävla ivrig! *grr*



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0