första kassa dagen



idag är första dagen på min semester det är dåligt väder. eller dåligt och dåligt.. är varmt och jävligt, men ingen sol bara. har varit och trippat iväg och lämnat filmen vi såg igår. den var faktiskt riktigt bra, slutet var väl halvbra, filmen hade kunnat vara iaf en halvtimme längre. lite l'orphanato-stuk över det hela, med påsar på huvudet på den läskiga mördaren osv. har varit duktig och lagat mig soppa till lunch också, tomat och löksoppa, hittade på eftersom jag lagade och det vart faktiskt riktigt bra. jag är inte helt kass i köket.



är ju premiär idag dessutom, ick! men däremot har jag redan hittat en massa fina underkläder jag ska köpa. dock ska jag inte visa nån av dom jag själv vill ha, men men..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0