freaky friday



har haft en skum fredag än så länge. vaknat i tid, duschat läääänge, legat och myst i soffan och kollat nyhetsmorgon. vilket är saker som jag aldrig nånsin hinner med annars. blir ofta vakna sent, duscha i reafart och knappt hinna sätta rumpan i soffan innan jag måst upp igen. plus att nu sitter jag och går igenom lite gamla mail och fånler töntigt. jag.. hm.. saknar? får man göra så verkligen? hoppas det blir frulle snart så man komma på andra tankar..


sommaren har aldrig känts längre, men jag är inte säker på om jag gillar det egentligen... man är allt bra underlig.



update: åhhh, har fått ett paket att hämta precis!! känns som en ännu bättre fredag nu. tänk ormskinn, svart satin och heels to die for!! wunderbar!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

hm... det blir kanske röj på PDOL... finns en fest jag fick ta med vänner... tänkte om du är sugen, så kom kom kom... kanske blir mer lyckat än förra försöket i pite!

2009-07-17 @ 16:58:33
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0