i smell you later



om det är nåt som gör mig svag i knäna, så är det karlar som luktar gott. jag är totalt kär i mens perfume. riktigt löjligt. finns kanske inget sexigare än när en karl luktar gott. det gick så långt en gång att när jag var på stan och mitt ex bad mig köpa hem en deo åt honom så slutade det med att jag stal deon och använde den själv för att den luktade så gott. sen finns det väl givetvis andra saker som spelar in, vissa har ju lite problem med dehär med doseringen, inte läckert när dom luktar som en parfymfabrik. inte heller vem som helst blir sexig för att han luktar gott. det måste ju funnits nåt där från början, och sen med parfym så går dom genom taket helt enkelt. såå, min slutsats? mer goluktande karlar åt folket (det vill säga mig).

these are some of the favourites so far..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0