i'm in love with a fairytale



vi såg twilight igår. två gånger. båda gångerna satt vi och "åhh.", "ahhh-", "ohh-", och "naaaw-"ade oss igenom filmen. jag är fullständigt kär i filmen. efter ca 5 minuter kom jag fram till att denna film hamnar mest troligt bland mina top 3 filmer nånsin. tänk då att den fightas med sex and the city-filmen. jag vill bli vampyr, jag vill leva för evigt med den karln. finns två karlar nånsin som fått, hm.. eller får, mig att pirra sådär när jag ser deras ögon. nu blir dom tre. jag hade högtflygande planer på att sticka till usa och gifta mig med honom tills chefen sköt ner mig när jag kom i morse, genom att meddela att han är gay. villket fullständigt slöseri med en underbar karl.



nu pratade jag givetvis om robert pattinson. men cam gigandet är ju en favorit sen tidigare, satt tokbänkad framför OC för att få se den mannen. till och med nu, i filmen när han hade långt hår, så fastnar jag för honom. jag gillar hans underläpp? är det underligt?



jaja, fokusera nu. blir ju helt till mig. tror jag ska byta bakgrund på skrivbordet till en bild på dessa karlar. skolflickstöntigt? ja, men måste man så måste man!



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

daaarling var är du? jag försöker ju få tag på dig... ta nu telefonen & ring mig! pusspus

2009-07-15 @ 11:42:49
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Men du fröken. Du är inte lite efter om att bli kär i karln där! Har sett Twilight... 4 ggr tror jag? ;)



Och ett tips... tycker du om Cam Gigandet.. se

"Never back Down" Han slåss o grejjer. Puh. Hett!

2009-07-15 @ 14:22:16
URL: http://beatriceee.blogg.se/
Postat av: Cat

ok... jag e också kär nu! dock inte i filmen i sig... hamnar inte på min topp 3 lista, men robert är riktigt het! mmm ♥

2009-07-18 @ 13:55:52
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0