inspirerad



snubblade in på en blogg idag och då kom inspirationen över mig. jag har ju hållt på slöa och dra ut på att fixa till lägenheten. vill lämna in luckorna i köket för omlackering och jag vill göra nåt åt väggarna i vardagsrummet. there's no time like the present. jag menar, jag vill ju trivas? även om jag letar nåt nytt så ska jag ju bo kvar här tills min skönhet (dvs min nya bostadsrätt) dyker upp. här är tjejen som inspirerade mig. sis har ju samma färg på väggarna, varmt bruna, i sitt rum. och det är sjukligt snyggt, har tänkt ända sen dom tapetserade om hennes rum att jag ska göra en fondvägg i samma färg. men jag tror fan jag ska tapetsera om hela vardagsrummet. hmm.. mest för att jag inte kan bestämma vilken vägg jag ska göra till fondvägg. velig som man är.
bild lånad från peerlas (aka lovisa hoffmans) blogg..


let's call it a night nu va? det är ju ändå lördag..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0