inte blogga på jobbet



har varit dåligt med jobbrelaterade inlägg nu. så jag tänkte bara klargöra en sak appropå jobb. de, ibland långa, inläggen jag lägger upp medans jag är på jobbet är inget jag sitter och srkiver på arbetstid. brukar alltid ha ett antal klara inlägg som jag lägger upp då och då på jobbet, skriver visserligen ibland en trudelutt i slutet, men det blir oftast i samband med när jag kommer tillbaka från fika eller luncher. givetvis. vissa dagar när det är mycket hinner jag inte ens med det och då blire inga inlägg alls. jag har lite problem med folk som sitter och konstant nöjessurfar på jobbet. visst tycker jag att man ska, om man anser sig ha tid, få surfa lite på jobbet, det är en självklarhet. det är ju faktiskt inget fängelse man jobbar på, frihet under ansvar ska det vara. såå.. bara för att ingen ska börja undra vad jag egentligen sysslar med på jobbet :) sen att ha en massa klara inlägg är ju också klockrent när man pysslar med annat på fritiden, men ändå vill uppdatera bloggen. hatar ovettig inlägg utan substans (nog för att jag lyckas med ett antal såna också). för jag skiter faktiskt om du (personen som skriver bloggen jag läser) berättar att du ska gå och fika nu.. vad ger det mig? ingen speciellt underhållande läsning direkt. hmm.. inte för att mina andra inlägg heller är så förbaskat underhållande. men det är ju i alla fall ett 20-30-tal unika läsare varje dag, så nåt borde jag ju göra rätt :P



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0