it's not t h a t the wind is..



ron white är en grym standup från texas. och appropå att det blåser mini-orkan ute kom jag tänka på honom.



"there was a guy, down in Florida, who said that the age of 53 years old he was in good enough physical condition to withstand the wind, rain, and hail of a force-5 hurricane. now, lemme explain somethin' to ya: It isn't  t h a t  the wind is blowin'. It's  w h a t  the wind is blowin'. If you get hit by a volvo, it don't matter how many sit-ups you did that mornin'

ron white - they call me tater salad (2004)


väldigt festligt. tänkte bara göra en massa nyttiga saker hemma idag. har än så länge enbart resulterat i att jag legat i soffan sen 9 och sett på toon disney. men det tar sig nog. blev en myskväll igår när jag och sis kom hem. har sovit som en död sen också, minns inte ens när hon åkte till jobbet i morse.. har varit en tröttsam vecka på jobbet så jag skyller på det. har enbart nedräkning just nu.
utsikten från hotellet vårat..
magaluf..


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: MJ - fansblogg

Ställ en fråga i min frågestund vett ja! :D

2009-07-25 @ 14:16:07
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0