kaka på kaka



har först nu lyckats komma mig för att prova ben & jerrys tillskott till GB. wich. men i wish att den hade varit ännu godare. missförstå mig rätt, den var grymt bra. men för 25 kronor förväntar jag mig dedär lilla extra. vilket jag inte tyckte fanns. men det betyder inte att jag inte komma köpa den igen :P


middag nu va? lyckades knepigt nog ta mig från jobbet i anständig tid, dvs 15.30. jag lyckas  a l d r i g  komma därifrån i tid, oavsett hur tidigt eller sent jag slutar. måste börja med det. flexen börjar spåra iväg. otroligt fab väder ute idag, har gått till och från jobbet. brukar inte ha ro med det, utan cykla. vill komma dit jag ska fort som fan för det mesta. men idag var det väldigt avkopplande att bara strosa till och från jobbet. mer såna dagar, tack.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

tyckte den var god men lite för mäktig, fick bara i mig halva...

2009-07-30 @ 08:56:04
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0