kalas dag 1



jahadå, då var premiären avtalad. det lever. och med det menar jag mig och med lever så är det egentligen högst tveksamt. har inte sovit så mycket inatt, men det var det värt! hade riktigt kul med j. och träffade en gammal vän, hängde kittelfjäll, suktade efter langos, dansade, bråkade med en pojkvän och hans flickväns mamma, drack shots, åt pizza, slängde pizza för sur-vakten på allstars skull och hittade två stackars pojkar födda 91 och 90 på väg hem och försökte övertyga dom om att det inte är coolt med droger. för det är det inte. aldrig nånsin. end of discussion.



med andra ord en toppenkväll. dag nr 2 blir hos l i hennes pappas nya lägenhet. busigt värre. men innan dess ska jag handlägga arslet av mig.. och sova powernap. mitt kungarike för en powernap.


nästa mål: sockervadd. den förste som hittar och bjuder mig på sockervadd får fanimig en kyss! gärna format som ett hjärta. men det är kanske att begära lite för mycket? men jag är inte knusslig, bara jag inte får dendär sockervaddsskiten som är på burk. on a stick ska de va!



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

oh lovley med sockervadd!! hoppas du har det gött på kalaset! kram kram

2009-07-31 @ 20:01:43
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0