klick klick klick



kan eventuellt ha råkat köpa lite fler skor.. kanske. kors i taket har jag till och med köpt ett par sneakers som är på väg hem till mig. har som insett att jag behöver nåt att gå till och från jobbet i. men givetvis köpte jag några till som tar mig till skyarna. gissa vilka två av dessa jag klickat hem?


har varit en jättebra kväll, väldans trevligt. det kommer vi göra om, fast kanske med lite mat inblandat nästa gång. och nu ska jag faktiskt försöka sova, tänkte göra ett nytt försök med en tidig morgon, promenad, och sen in på stan och byta batteri i den söta guldklockan jag fått låna av mami..



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack :D hihi okej ^^

2009-07-07 @ 00:00:37
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom bruna var jättesnygga=)



De skulle vara kul att få se alla dina skor, du måste ha sjukt mycket skor=)

2009-07-07 @ 09:45:35
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0