lagomt i uppror



sååå, då var det avklarat. men nu är magen i uppror, tycker ju att nervositeten borde lagt sig nu. oh well, nu är det morgondagen jag ser fram emot. har förresten beställt lite skor, väldigt otippat. två par nu. och har hittat 3 till jag ska beställa imorrn, plus några klänningar, whiwii!! men nu blir det pirates of the caribbean-maraton. ettan, tvåan och trean ska avverkas, medans jag hoppas på att nerverna ska lugna ner sig lite så jag kan gå ut och gå.. tycker johnny depp är helt jävla fantastisk som captan jack sparrow. en lite gay-fjollig-pirat, i love it!!  vet inte hur många gånger i ordningen jag sett filmerna. niird som man är. har får mer än gärna komma hit och gifta sig med mig, jag är inte den som är den. älskar soundtracket också, väldigt maffig musik. andra året jag phöste hade våra generaler det som hmm.. vad ska man kalla det? intromusik? väldigt pampigt. och jag vet att man inte får sitta inne och se film när det är go-väder ute, men nu har jag varit ute och flängt nog för idag tycker jag. punkt.


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: ida

hehe naw dom är verkligen skit snygga :D

2009-07-03 @ 00:21:14
URL: http://idaskarin.blogg.se/
Postat av: Cat

var har du beställt? Jag vill med ha nya skor...

2009-07-03 @ 09:28:11
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0