men hallå värmeslag!!



har i princip inte en tråd på kroppen, men ändå sitter jag här och försöker skala av mig huden för att det ska bli mindre varmt. ha just varit till hemmakväll för att lämna en film (var till sist tvungen att skiljas från min älskade twilight), men höll på lämna in själv på kuppen. sjukligt varmt i solen nu.
hoppas bara att det håller i sig till kalaset
i helgen. det skulle ju vara super. men man får la inte hoppas på för mycket. tung dag på jobbet också. har tidigare inte förstått varför alla muttrar så om måndagar på jobbet. visst det är jobbigt på morgonen att stiga upp efter helgen, men mer än så har jag inte tyckt. men nu är dehär den tredje panik-tunga måndagen på rad jag haft. tokmycke att göra och alldeles för lite tid och ork. behöver nåt kallt nu.. kyl ner mig!!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0