mer kopior


hittade dessa på have2have för ett tag sen. YSL inspirerade måntro? men jag gillar klacken på kopian mer. gillar inte riktigt dehär med stora, tjocka, klackar ju. och definitivt inte stora, tjocka, klackar i caged style. hmm.. fast gillar höjden på skaftet på originalet. nog var det väl själva f**..!? funderar på om skodesigner skulle kunna vara nåt för mig? eftersom jag alltid vet hur jag vill skon ska se ut, men aldrig hittar en sko som överensstämmer med bilden i mitt huvud.



mye nu.. höll precis på kläcka en groda om att jag jobbar bra under press (vilket jag brurkar göra) men nu gick tamigfan allt åt skogen. och fint väder är det ute också.. att man aldrig ska ha flyt alltså!!



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Jag gillar också kopians klack mer eftersom jag är helt inne på stilett :) Snygg bakgrund du hade i din blogg btw! & du - SVAR; tack för din fina kommentar! Vad glad jag blir att du tyckte om min bild så mycket :) hoppas du kikar in igen!

2009-07-23 @ 00:25:17
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0