molnigt mys



håller på att pillra mig i ordning för att sticka till a-m och äta middag. har ingen aning vad hon lagat, men jag har blivit beordrad att ta med rödvin. vilket jag inte borde dricka när jag är ny piercad, men ett glas kan jag väl bjuda mig själv på? piercingen ser jättebra ut, är bara lite bekymrad över att den sticker upp på mycket, får se om det går till sig. men om jag är missnöjd så sa johan att han gör om den åt mig så det löser sig nog. ska tillbaka dit till veckan så får han kika på det och se så det läker rätt. måste korta staven i den andra piercingen också så han sa vi kan ta det samtidigt. inte för att jag tycker staven är för lång, men det är väl han som är experten.



åhh.. what to wear, what to wear? vi tjejer har det minsann aldrig lätt. vi ska ju iofs bara mysa, men ändock. är därför jag kommit fram till att jag behöver/vill ha mig en walk-in. man ser kläderna så mycket bättre om man har större plats. en garderob och två byråer? det är ju löjligt!! hur tänkte lulebo när dom byggde dessa lägenheter? helst hade jag väl bara ha på mig mysdressen nedan. från melba, skitgullig!


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0