my oldest love


jag har och kommer alltid vara lite kär i sean connery. tycker han är helt jävla fantastisk. den utstrålningen, dialekten och timingen han har är helt oslagbar. har sett varenda bondfilm med han säkert tre, fyra gånger. har sett the rock säkert dubbelt så många gånger om inte mer. och sen alla andra möjliga och omöjliga filmer han gjort. han påminner mig om min pappa. dom har nån min som dom gör, då dom ser exakt likadana ut. min pappa är söt. och sen att sean connery har gjort reklam för louis vuitton är ju ännu häftigare. nu vill jag ha min LV väska mer än nånsin.



glömde mobilen hemma i morse, stolpskott som man är. tror det är för att jag drömt så underligt på morgon, är helt ur balans idag. nåja, så ni som måste ha tag på mig når mig på mitt jobbnummer. ni som inte är välsignade med det nummret får vackert vänta tills jag komma hem igen.. hihi



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0