nostalgia



har hasat mig ut på balkongen i morse. har lyckats hitta en bok jag inte minns slutet på. väntar på att sis ska sluta jobbet så ska vi köra harry potter maraton. efter jag fått mig en trådlös router, blir vansinnig av att inte kunna ha datorn i soffan eller sängen. men det är ju jag i ett nötskal. får aldrig fingranra ut. tror jag ska överraska henne med att baka chocolate chip cookies också. kanske. bjuder på lite mysbilder från igår i brist på annan inspiration. kvällssol på balkongen är det göttaste.


fick ett meddelande av en gammal, gammal vän också. kaxigaste mannen på jorden. vet inte varför jag gillar det. funkar inte på alla människor, dom flesta brukar jag bara avfärda eller skälla ut när dom beter sig så. men inte han, det passar honom.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0