oh sister where art thou


väntar på lilla e. vi ska göra laxsoppa och se film och gotta oss. har fått vika mig, vi ska se twilight. har ju varit ett jäkla tjat om den filmen så vi får se om det är nåt för mig. men vart systern tagit vägen är för mig en gåta.. hon bad mig snabba mig från jobbet, men nu är jag helt ensam. oförskämt.


update: lite bilder på vår jävligt schyssta soppa och gulliga cupcakes. kladdiga chokladcupcakes med grädde, hallon och mörk choklad. vi är bra i köket! (hm.. det historian kanske inte förtäljer är att vi enbart dekorerat cupcakesen. ekströms har grymma cupcakes i frysen. klappat och klart. grymt goda för att vara köpes)



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: A

ja vill se twilight, inte hunnit än...

tuff bakgrund!

2009-07-14 @ 20:06:13
URL: http://asmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0