dayplan crashed



vart inte så mycket film, har varit och sprungit och hämtat paket, handlat (ben och jerrys glass bland annat) och andra muppiga saker. men lite bummed out över mina skor, överskattade mina fötter. dom är mindre än jag trodde. men ska köpa geleinlägg till mina silverskor och se om det inte går bättre. vill ju som så gärna ha dom, hihi. men det går ju inte ha för stora skor heller. suck och stön.



sen ser det ju nästan ut *peppar peppar* som om jag får goväder på kvarvarande delen av semestern. håller tummarna. men du kan väl ge dig fan på att det pissregnar imorrn ändå. men enligt mina beräkningar borde jag få ett nytt paket imorrn så det kanske inte gör så mycket om det regnar.. litet roar små.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Nina

B&J, mums :D

2009-07-09 @ 11:13:02
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0