sailor moon min vän


när jag och e var mindre brukade vi se sailor moon. vilken tjej. fantastiskt roligt med japanskt anime. och appropå sailor..? jag har börjat fastna för det litegrann. tyvärr. vill ha nåt blå/vitrandigt snyggt, med kanske ett rött ankarhalsband. hum hum hum. inte helt nöjd med att jag fastnat. behöver så inte fler saker.. har alltid velat ha en segelbåt också. tänk så glassigt att ligga uppe på däck med en god bok och en stor solhatt, väldigt exotiskt. tyvärr så blåser det väl så förbannat så hatten hade försvunnit ut i havet och boken och jag med den. har jag förresten berättat att min pappa har varit sjörövare? jominsann, utanför den spanska kusten, det är därför han skelar lite med ena ögat, det blir så när man har lapp för ögat länge...


typiskt bra goväder när man är på jobbet. tänkte ut och gå i morse, men då skickar dom väl skallgångskedjan efter mig när jag inte är här i tid.. 200 spänn på att det är kasst väder imorrn när jag ska på min morgonprommis!



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Linda

åh va fina saker!



allt bra idag?

2009-07-14 @ 09:27:44
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Louise

jo de är sant. men jag fick tips av folk om många andra och bestämde mig att skriva just ett antal kändisar så dom blev utvalda. håller med dig dom är legender medans dom andra inte va superkända alls.

2009-07-14 @ 10:45:08
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0