sexig musik



vad är det egentligen med musiker? alltså vad är det som gör dom så himla sexiga? för så är det ju, finns ju hur många kex som helst i den branchen. bara antalet groupisar visar ju det om inte annat. det är nåt visst med en kille som halar fram en gitarr, eller som snurrar med ett par trummpinnar, eller som kan sjunga, eller spela piano, eller typ vilket annat intrument som helst.. förutom kanske tuba. i vissa fall är det ju musiker som inte egentligen ens är det minsta snygga, men ändå blir dom fruktansvärt heta på nåt sätt.
nu är väl jag visserligen kanske lite partisk, men jag har i alla fall inte fallit för någon  e n b a r t  för deras musikaliska talanger, utan dom har faktiskt varit snygga och charmiga också. hmm.. tror jag. men dock. det är nåt förtrollande med musikaliskt kreativa män. kan i mitt fall kanske ha lite att göra med att jag blir så fruktansvärt fachinerad och förbryllad av att se en karl spela ett instrument, mycket för att jag för mitt liv inte lyckas med det själv. har ju spelat både cello och gitarr, men fastnade aldrig riktigt för det, fick inte riktigt till det. men jag är lite för otålig i och för sig. i vilket fall, helt förtollande. kan ingen lära mig hur man gör?



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Haha så ni har sett alla filmer nu? Jag har ja fyllt åt & firats :P bland annat :P

TACK !



Sov gott , hoppas du haft en bra dag :)

2009-07-21 @ 23:15:36
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0