sleeping beauty



jag har en underbar varelse i min säng. en sovande skönhet. tyvärr snarkar hon emellanåt. lilla e är på besök, snubblade över henne igår när vi kom hem för att mellanlanda. helt ärligt så har jag fruktansvärt dåligt minne från igår. som vanligt när jag och h kommer ihop. men jag vet att det var tequila inblandat. och champagne. och öl. och vin. och baja päron. och jäger. hujja... och poliser. och kisspauser på olämpliga ställen. och gud vet vad mer. och givetvis så är det vackert väder idag. är så inte sugen på att sitta i solen. men nu rör nånting på sig, törnrosa verkar ha vaknat.. ska se om hon vill vara bakis med mig... later dude!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0