spontaneous human combustion



är det riktigt, riktigt säkert att en människa inte kan självantända? för idag hade varit en sån dag med ypperliga förutsättningar för att jag sku tuttas på. kom just hem från stan, och vill dö lite.. jag är så varm så det existerar inte. sen att j tvingade mig gå en massa omvägar, bara för att hota att vi ska med ut på båten ikväll hjälpte inte mitt värmeproblem. nu pratar vi inte heller stora, stabila färjan utan han snackar öl, gött folk, ute och svirar i en betydligt mindre motorbåt. på färjan finns det väl livbojar och en redig reling att ta tag i om jag sku få för mig att ramla överbord. vilket garanterat inte finns på den andra båten. scenariot skulle förmodligen bli att jag plurrar och j skrattar så mycket att han nästan plurrar i själv, och sen låter dom mig simma in till strand själv. otacksamt.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Ida UNG MAMMA

sv; JAG VEEET! JAG BÖRJAR NÄSTA TRO ATT JAG VAR KYCKLING I MITT TIDIGARE LIV. ELLER NÅT.

2009-07-10 @ 17:13:53
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0