stumpig



jag känner mig precis så. stumpig. kortade mina naglar igår, och nu känns det som att jag inte har nå fingrar alls. har tänkt göra det länge, speciellt under sommaren när man är runt så himla mycket. hellre korta naglar än att nån går av. nåja, jag vänjer väl mig snart. om inte annat är det lättare att skriva på tangentbordet. vart knäckt igår efter visningen, kom hem och slocknade i soffan och vaknade igen vid 23. tungt. hade massa nya roliga saker igår dock, och nästa vecka ska vi gå kläder från höstkollektionen så det ska bli läckert. jobbit mycket folk igår dock, blev rent ut sagt stressad. men jag ramlade inte, jag flashade ingenting och jag gick som en gudinna (nästan). och nu är det fredag, skönt med nå jävulst. är ju nån slags tillförordnad ansvarig nu när chefen är borta. och det blir ju klart mer att göra. men det är kul det också med lite mer ansvar. härda ut till 15-16 nu nånting, sen ska jag och fika med lillkusinen som är på besök från stockholm. hmm.. eller liten? han är visserligen ett år yngre, men han är då fan så mycket längre än mig. men det blir mys.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0