twice the charm



inte har det gått många knop idag inte. har en enorm huvudvärk dessutom, tänkte jag ska försöka bota den med en prommis nu. känns dock väldans omotiverat. var ju förresten hem-hem igår och det är alltid som lilla julafton, god mat, presenter och massage. plus att jag somnade en stund, mamma fick ju en massagestol av oss när hon fyllde år, så först satt jag i den och mös. sen hade hon spårat iväg och köpt en annan slags nackmassage. och trots att den är för nacken kan jag rekommendera att lägga den på golvet och massera fötterna istället, det tog ca 10 minuter, sen somnade jag sittandes. sjukligt skönt. vägen till mitt hjärta är massage. presenterna då? fördelen med att jobba som mamma gör är att man får en sjuhelvetes massa varuprover. och fördelen med att vara hennes dotter är att jag får också. wii!!



ska släpa mig ut nu, sen duchen. och sen är det väl bara ladda för bio, jag och p ska gå och se ice age 3 (jag vet att jag sett den, men jag är ju en barnrumpa o då får man se den igen). det perfekta är ju att p vill se den engelska versionen, passar mig bra. plus att han bjuder på poppisar, hihi



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0