ulitmata godiset



för er som inte vet det så är det ingen bio utan ahlgrens. ingenting är ju egentligen nånting utan ahlgrens. är ju egentligen en chokladkvinna, med undantag då för bilarna. dom är alltid bra, alla gillar dom och man kan leka med dom medan man äter. minns en gång när jag var liten och satt och såg på skurt, minns ni han? och dom var och hälsade på på bilfrabriken och man fick se formarna gjorda av majsmjöl som dom gjorde dom små godingarna i. plus att skurt lärde mig att varje bil är god var för sig, men kombinerar man dom, en rosa, en vit och en grön så blir dom allra bästa. jag äter aldrig bilar utan att trycka in minst en av varje i munnen samtidigt. och nu finns det ju så många fina reservdelar till dom! och husvagnar!! kung.


kom just från stan, skulle bara köpa nagellacksremover och gå på sysse. men givetvis avhandlade jag några fler affärer min vana trogen. bland annat make up store, fick äntligen med mig ett läckert mörkrött läppstift vid namn devil. har letat länge men inte riktigt kommit mig för. tänkte mig en sotig, blek look i helgen, och toppa med röda läppar givetvis ;)



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0