irrational




"you can argue both sides of a case, but why we feel what we feel isn't logical, it's emotional"



ska promenixa med a-m snart. men nu började det ju regna? också väldigt ologiskt, har ju varit jättefint och varmt ute. fast det är skönt med ett sommarregn. allt luktar så gott efter regnet. en annan sak jag älskar med sommaren är när det luktar nyklippt gräs. underbart. saknar villan på björx lite, har inte så mycket till gräsmatta på balkongen att klippa...



update: nu försökte hon slippa den jäveln och skylla på regnet. när jag sa att det var över kallade hon mig gestapo. mitt svar blev arbäiiij mack fräääääj, så nu jävlar ska hon få jobba. hon ska få gå i blötgräset medans jag går på trottoaren *mohahah* workout isn't for pussys! fy sig! :)




*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0