ännu ett nederlag



j på aeon gör inte nån av dom piercingar jag vill göra. den första surfacen jag ville ha, den gör han inte alls för att det är ett så känsligt ställe. dom andra två dermals jag vill ha håller han på lära sig, så först om en månad blir det aktuellt. men jag ska ju mest troligt till umeå vecka 12, ska försöka se om nån piercare där gör dom. då får m följa och hålla hand :) alternativt att göra dom i uppsala eller stockholm då jag ska sticka ner till c på valborg och fira. umeå hade varit det ultimata, annars blir det så länge att vänta. men vi ser väl.



med andra ord måste jag unna mig nåt annat nu (måste och måste, men vill). har försökt ringa och boka in min på behandlingscentret hud & kroppsvård idag, men har inte fått tag på nån än. har ju gått där förut med mina naglar och var fruktansvärt nöjd. men slutade för att jag ville börja göra gelnaglar istället för akryl, men såg idag att hon börjat göra med brisa gel.  har ju varit tvungen att låta mina naglar återhämta sig sen den hemska kvinnan på carinas nails (ja,carina själv med andra ord) filade sönder mina naglar. men nu börjar dom vara fina igen, och jag saknar mina långa naglar.



ska ta itu och bära ner och slänga en massa skokartonger som jag inte behöver. står en drös med lådor här i hörnet och det hörnet behöver jag ju nu när jag äntligen kommit på vad jag ska göra med mitt vardagsrum. ska ut på möbeljakt. behver en svart divan i skinn, alternativt en svart stor skinpall. kommer bli amazing. om jag nu hittar det jag behöver.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0