banktransaktioner



nu har jag suttit den senaste timmen och pillat med min banksida på nätet. dom har ju förnyat sig nordea så det är en massa nya funktioner och liknande på sidan. har haft skitkul, lagt om mina konton, fixat så att varje gång jag loggar in säger sidan "hej linda, vad ska du nu slösa pengar på?" det borde ju ge en en tankeställare om inte annat. har hunnit med att skriva ett argt mail till nelly för dom tjafsar med min retur. men mig lurar dom inte!! har också hunnit få kramp i min vänstra vad. har haft krampkänningar hela veckan när jag tränat, men nu slog det in. sköööönt. eller inte. har hunnit laga till lite vårrullar. inte den bästa maten efter träningen, men det är ju så gott. j meddelade förresten idag att jag är den enda på kontoret som har guldstatus i vår träningsutmaning. stort. fast ingen vidare konkurrens, är typ ingen som är engagerad :( men ett guld är ett guld!



ska knapra vidare på mina frusna björnbär och drömma om guccis vår/sommarkollektion 2009. snart är det fredag!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0