beautiful eyes



gillar ögon med lite twiggy-style. i vogue beauty hade dom en annan twist på twiggys ögon. istället för att använda extra lösögonfransar så hade dom målat med eyeliner direkt på huden. var ganska läckert, blir att testa det nån gång. lösögonfransarna brukar ju för det mesta ha attitydproblem när jag ska ska få dom att sitta där jag vill. med eyeliner på huden slipper jag ju det :P


sitter på jobbet än. var och svirade på stan lite efter lunch nån gång så jag fick bakläxa och stanna kvar. men tänkte bara fixa mina utslag nu tillsammans med en kopp choklad, sen ger jag upp för dagen. appropå bilderna så har jag börjat mixtra med picasa lite. klart mer min stil än photoshop, alldeles för avancerat för mig. har inte tålamod att lära mig det. gillar picasa starkt, enkelt och stilrent. var a som fick in mig på det för hon fixar också sina bilder där.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, picasa är verkligen busenkelt och perfekt att göra bloggkollage i =)

2009-03-23 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0