borta bra men hemma bäst



hemkommen nu, eller jag kom hem typ halv nio med bussen. lagomt tung resa kan jag säga. modern plockade upp mig också åkte vi så jag fick hämta mitt kära paket. fått grejerna från j-nail och fick användning för dom direkt då jag lyckades klämma mig på paketet på nå vänster när jag sku krångla mig upp i trapphuset. än så länge verkar det bra, får se hur dom håller efter några dagar.

här nedan är naglarna jag fixade innan jag stack till umeå. bara nå enkla stickers med blommor, passar skitbra till jeansm väldigt neutralt och bra. fick massa komplimanger av brudarna, och herrarna med för den delen, för mina naglar. sånt är alltid kul, när nån märker att man lagt ner tid på att vara fin :) 



nu blire nattmössan, är helt knäckt efter helgen och allt bussande. men det var det sååå värt. blir vidare redogörelser för helgen och bilder med, har varit galet kul. sjukaste efterfesterna nånsin, har nog aldrig skrattat så i hela mitt liv. fruktansvärt sköna människor!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0