då var vi där igen



jag får ju alltid hybris när jag väntar på paket. det är ju inte så att dom kommer fram fortare bara för att jag kollar hela tiden vart paketet är. skärping. har redan börjat galet längta efter mitt nellypaket. skorna (skräll att det blev skor) har ju inte funnits i min storlek i princip sen dom kom in där. men nu då :) men lär inte hinna få nåt av dom innan jag sticker till umeå ialla fall, lika släppa det. och appropå umeå så har jag inte kommit direkt nånstans med varken packnng eller planering. nåja, har fått ledigt ialla fall, det är alltid nåt.




och när jag ändå är inne på jobb så berättade chefen igår att hennes son är kär. i mig. tydligen hade hennes karl börjat fråga om det fanns nån ny tjej på dagis, vilket det inte gjorde. konstigt tyckte han "för han pratar om nån linda hela tiden och hur snäll hon är och att han är så kär" så gulligt med puppy love. chefens son är ju kanske den gulligaste lilla kille som finns, han kommer garanterat bli världens hjärtekrossare när han blir stor.



älskar roomservice, dom är grymma! ligger och myser i soffan bara, med ett leende på läpparna, hihi

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig resa du med..hoppas du blir frisk snart så det blir lite träning till veckan=)

2009-03-26 @ 07:12:14
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0