dåligt planerat



fixade mina naglar igår. men glömde ju bort att jag ska på måndag och fylla alla. så nu får jag sitta och pilla bort stenarna jag dekorerat med. nåja, det var fint medans det varade. and nothing lasts forever, right?


tror jag håller på bli sjuk. har haft känningar i halsen sen i morse. är dessutom så sjuk trött, såg klart herrarnas skidskytte, verkar ha somnat sen, för när jag vaknade var damernas längd slut och nu är det ju dags för damernas skytte. är ju skytte som är roligast dock. men har satt in kavalleriet, dvs echinacea och c-vitamin. hatar att vara sjuk. finns det nå mer saker man kan göra för att motverka att bli sjuk? alltså när man känner det är på väg?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0