design: simon och tomas



jag tycker att simon är kanske den roligaste som finns. det är ju hur kul som helst hur han blandar svenska och engelska: "men fan också, percy you are the bloody most disobedient terrier there is. i don't know what it is about you and brushes and dammsugare" hur kul är inte en sån ramsa? har suttit och fnittrat hur länge som helst i soffan. är så jävla less på inredningsprogram, dom står mig upp till halsen. men dehär går an, för det är humor :P



ska se CSI NY nu, var typ sjutusen år sen jag såg det. och jag som älskar alla fortmer av CSI. men det blir som aldrig att jag prickar det. gary sinese som är så läcker. eller ne. det är han fan inte, men det är nånting med han som är jävla karismatiskt. precis som andreas i idol-juryn som är som en exakt kopia fast yngre av gary s. jag har en udda smak när det gäller karlar. uppenbarligen. men jag kan tycka att en viss del, eller ett visst drag hos nån kan vara skitsnyggt. sen att helhetsbilden av karln är långt ifrån snygg, det kan jag gå med på. eller så kan just den delen av en karl göra hela killen till en liten heting. det är olika. antingen har dom tur (=hottie) eller så inte (=no hottie) :P



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0