dirty mind?



snubblader över en bild häromdagen. tydligen ska den vara det ultimata sättet att se om man är för snuskig eller inte. vet inte vem som inte kan associera denna bilden på nåt annat sätt än till oanständiga saker?


hemma nu, har suttit och knapprat lite längre på jobbet än vanligt, känns skönt att börja med ett cleant bord på fredag. sen så börjar träningen först 18.30 så jag hade faktiskt tid att stanna, annars brukar det vara mest stress från jobbet till träningen. och dom säger att träning ska hjälpa förebygga stress? ja inte vet jag :) har bokat in mig för fuffens imorrn på lunchen, går mina planer i lås blir det en lugn helg i nykterhetens tecken. behövs efter en vecka med syster. ni kanske trodde jag skämta om rehab, sä är inte fallet. alkoholen var väl inget problem, men dehär med snusen börjar bli det. fan ta dig!! ;) nöjd nu?



ska svida om och börja bege mig snart. wish me luck!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0