dissningstips



syster är finurlig. och jag lättroad. hon är på jobbet till 20.15, har hon inget bättre för sig? ;)



krogtips för kvinnor och en liten vink för män.när man står där i baren och hänger med ett glas vin och det kommer fram en sån där kladdig karljävel som inte vill ge sig, ska man bara säga:

-du, jag tycker du ska flytta till Gävle!
-varför det, frågar han säkert förvånat.
-för där behöver dom en bock som ingen tänder på!!




orka dissa så brutalt, hihihihi. själv brukar det oftas blir nån vänlig avspisning, sen är jag ändå för vek om det är en ledsen och sorglig kille så då måste jag ändå prata en stund bara för att dom ska bli lite gladare. typ som förra helgen, stackaren. men han såg ut som att han skulle hoppa framför ett tåg, speciellt om jag bett han flytta till gävle ;)



muppar runt här hemma. går bättre med picasa nu faktiskt. jag tror jag har fått häng på det :P ska skutta till duschen nu och sen ladda för desperata hemmafruar. blir våfflor på jobbet imorrn, myndigheten bjuder, underbart att inte behöva fixa matlåda. wiii

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0