earlybird



har drömt om våfflor inatt. är illa när man drömmer om mat tror jag. har drömt en massa annat skumt på morgonkvisten också, minns inte exakt vad, men jag tror det var högst tveksamma drömmar. halsen känns lite bättre idag, ska knalla och hämta en kopp choklad och espresso. riktigt bra blandning ska jag säga. sen är det nedräkning till våfflorna :P våfflor med creme fraishe och stenbitsrom? lät spännande, men jag hoppas för mitt liv att det blir en massa grädde också, annars gråter jag.


är lite småkallt ute, men tokskönt att vara ute i det friska vädret och solen och promenera lite på morgonen. älskar tidiga mornar. älskar tidiga mornar på sommaren ännu mer, längtar dit nu..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0