evigt tjat om dessa louboutins



dessa fantastiska skor som kännetecknas av den röda sulan har sprungit runt i mitt huvud ända sen jag såg mitt första sex and the city avsnitt (eller ja, det första avsnittet dom var med i iaf). christian louboutin gör klassiska snygga skor, platå, peeptoe, pumps, boots, slingbacks, alla modeller. me like. dom senaste jag fastnat lite för är mockabootsen, eller dom finns i vanligt skinn också. men jag är insnöad på mocka just nu.
de tre paren till väntster är christian louboutin, den i skinn längst till höger från clazzy fashion. är ju inte riktigt samma sak med snörningen. men dom påminner om varann med spännena ändå. jag gillar alla fyra. helst hade jag velat ha dom i grått. och mocka ;)



har precis fikat och gottat mig. var här helt ensam kl 7 i morse, trodde jag tagit fel på sommar/vintertid eller nånting, för jag bruakr aldrig vara först. fick smärre hjärnsläpp när jag skulle göra morgonsysslorna som c eller l oftast tar annars. men jag fixade biffen (nästan). behandlingscentret vill inte svara mig, måste nog springa dit på lunchen. typiskt jobbigt.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0